EVE

EVE is uniek. Met 60 nieuwbouw bosvilla’s tussen duin en polder vormt EVE een nieuw concept in de markt. Hier kan je straks leven zoals jij dat goed vindt: bewust, gezond en samen met anderen. Aan ons de taak dit buitengewone concept te vertalen naar een sterke visuele identiteit.

OPDRACHTGEVER

Blauwhoed

Architect

MIX Architectuur

VISUALS

FOTO EN VIDEO

Hoe vertaal je een manier van leven naar een beeldstijl? Uitgedaagd door deze vraag begonnen we aan onze brainstormsessies. We verdiepten ons in het beoogde plan, zochten naar de unieke eigenschappen van het concept en brachten de doelgroep in kaart.

En in dit alles viel één ding op; kiezen voor EVE doe je bewust. EVE is wonen op de grens tussen het loof van het Groene Hart en de ruige Noordzeekust. Hier leef je in een oase van groen; gezond en één met de natuur. De brandstory die we creëerden vond hier zijn basis. Choose your climate; choose your habitat; choose your own path. Choose EVE.

Om de meerwaarde van EVE zo helder mogelijk te communiceren, zijn we tijdens het brainstormen gekomen tot drie thema’s: living healthy, living together en living sustainable.

“Wow, wat zijn wij hier al door verrast! Wat een snelheid, onwijs leuke teksten en toffe website met leuke micro interacties.”

Daphne de Bloois / verkoopmanager Blauwhoed

Een goede huisstijl wordt gedragen door herkenbaarheid. En herkenbaarheid wordt gecreëerd door consequent te zijn. Een goed brandbook is daarom onmisbaar - ook voor EVE.

HIGHLIGHTS EVE

Vanaf het plaatsten van het eerste bouwbord tot aan een succesvolle verkoopcampagne. Een trotse en betrokken opdrachtgever die in het proces volledig is ontzorgd. Met het Nuvastgoed team hebben we het waar gemaakt!

Branding

  • Concept & strategie
  • Creatie projectidentiteit
  • Creatie brandbook
  • Online campagnes ter promotie

WEBSITE

  • Landingspagina in Nuvastgoed CMS
  • Uitgebreide landingspagina in Nuvastgoed CMS